Motor 10 cc

Heb je een vraag, wil je weten hoe iets werkt, of zoek je iets ?...laat het de overige leden weten, en wellicht heb je zeer snel antwoord.

Motor 10 cc

Berichtdoor han » zo mei 19, 2013 11:30 pm

Hoi,

Helaas heb ik mijn graupner trainer 65 vandaag de grond in geboord door een domme stuurfout na een . Motor vol zand, maar denk dat ik die wel weer aan de praat krijg na uit elkaar halen en reinigen. Vliegtuig is helaas rijp voor de container. Vleugel is wonder boven wonder nog wel redelijk heel.

Nu wil ik toch maar weer een niet al te moeilijk hoogdekker toestel ARF om toch ook snel weer te kunnen vliegen, maar die zijn bijna allemaal geschikt tot 7,5 max 8,5 cc.

Ik dacht aan bijvoorbeeld zoiets als de Jamara Super Decathlon:
http://www.shamrock-maastricht.nl/index ... hp&id=6373

Zou het een groot probleem zijn om op dergelijke toestellen mijn 10cc op te zetten aangezien ik die motor heb? wel 25% groter natuurlijk..? (maar qua gewicht volgens mij niet zo heel erg veel verschil)


Bedankt. Han
han
 
Berichten: 29
Geregistreerd: vr maart 02, 2012 12:37 pm

Re: Motor 10 cc

Berichtdoor webmaster » ma mei 20, 2013 8:12 am

Moet kunnen...wellicht dat de motor iets verder uit de motor kap steekt.

Maar als je dan toch die decathlon wilt hebben, kun je beter die van Bennie kopen...goedkoper...vliegklaar...Heb je er gelijk een goede motor bij. Kun je later altijd bekijken of je je 10 cc motor er op gaat zetten...op de club hebben ze het telefoon nummer van bennie wel.

Succes
Avatar gebruiker
webmaster
Site Admin
 
Berichten: 1101
Geregistreerd: vr dec 22, 2006 8:16 pm

Re: Motor 10 cc

Berichtdoor han » ma mei 20, 2013 10:01 am

Ik zag 5 minuten later inderdaad dat hij eentje te koop heeft staan.

Als hij die nog heeft heb ik daar zeker wel belang bij. Zou ik in ieder geval direct de lucht weer in kunnen.

Heb een berichtje op zijn forumbericht geplaatst dus ik wacht even af op zijn reactie.

Bedankt.
han
 
Berichten: 29
Geregistreerd: vr maart 02, 2012 12:37 pm


Keer terug naar Vraag & Antwoord

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron