Piper j3

Heb je een nieuwtje... (internet, beurs oid) laat het weten aan de andere forum bezoekers.

Piper j3

Berichtdoor charterstefan » zo apr 25, 2010 7:46 pm

Nadat Patrick en ik samen een piper j3 van toni clark hebben gehad en beide met veel plezier met hebben gevlogen...

begon het een jaar geleden bij mij weer te kriebellen om een piper weer te zoeken... maar ja er stonden 15 toestellen te wachten in le hangaar...

oftewel ruimte maken eer er een piper kon komen... woord bij de daad gevoegd en 2 toestellen weten te verkopen en zo had ik de ruimte..

ik zet een advertentie op het mta forum gezocht piper.. en een dag later reageerd Ruud... ik heb een... en een dag daarna stond de piper hier in de hangaar.... vlieg klaar gemaakt.. en heeft vanmorgen zijn eerste vlucht weer gehad..

Martin heeft hem ingevlogen en daarna mocht ik hem starten en vliegen... ik was er stil van wat vliegt dat geweldig mooi en rustig had gelijk weer het gevoel van de vorige piper.. en wist nu zeker... deze blijft in het assortiment van mijn modellen..

ook heb ik enige verwonding opgelopen.. had de prop iets lager ingeschat zodat ik nu een mooi merk teken heb op mijn onder arm van de houten 15x8 prop...

nu net de laatste dingetjes aant toestel gedaan en staat weer klaar voor aankomende zondag.. bij mooi weer... of ik moet al een avond optijd thuis zijn....

zo dat wast weer... tis bijna een stukje voor de nieuws brief zo...

foto,s volgen want zag Kor met de camera op het veld rondlopen.. haha..

groetn stefan
Waag gerust een gokje , maar zet jezelf niet op het spel..
Avatar gebruiker
charterstefan
 
Berichten: 60
Geregistreerd: di dec 26, 2006 9:37 pm
Woonplaats: Emmercompascuum

Berichtdoor webmaster » zo apr 25, 2010 9:21 pm

sorry stefan....liep inderdaad met de camera...maar toen je piper vloog stond ik zelf ook te kijken zonder een foto te hebben gemaakt....dom hè.

de volgende keer als je vliegt zal ik er een paar mooie van maken.

kor
Avatar gebruiker
webmaster
Site Admin
 
Berichten: 1101
Geregistreerd: vr dec 22, 2006 8:16 pm

Berichtdoor J o h a n » ma apr 26, 2010 8:59 pm

Afbeelding


Niet vliegend...


Johan...
Avatar gebruiker
J o h a n
 
Berichten: 355
Geregistreerd: di dec 26, 2006 8:40 pm
Woonplaats: Oldambt

Berichtdoor martijn » di apr 27, 2010 8:13 pm

staat er mooi op Johan
De beste vliegers staan op de grond.
Avatar gebruiker
martijn
 
Berichten: 2791
Geregistreerd: za apr 05, 2008 4:56 pm
Woonplaats: Valthermond


Keer terug naar Nieuwtjes

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron